Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Carrefour

Treść opinii: Podczas wizyty w jednym ze sklepów w galerii, postanowiłem również zrobić małe zakupy w Carrefour. Zaraz po wejściu na salę sprzedaży były wyeksponowane płyty DVD oraz książki na paletach. Zacząłem przebierać, oglądać i znalazłem coś dla siebie. „Brunet wieczorową porą” Stanisława Barei był dla mnie jak znalazł na dzisiejszy wieczór. Dokonałem pozostałych zakupów i udałem się do kasy. Było czynnych wiele stanowisk. W kolejce byłem czwarty. Czekałem około dziesięć minut. Gdy nadszedł czas na obsłużenie mnie, spotkała mnie nie miła niespodzianka. Okazało się, że kod kreskowy, który znajdował się na płycie DVD jest nieaktywny i Pani siedząca na kasie musiała wykonać telefon. Wcześniej zapytała mnie ile ta płyta kosztowała. Powiedziałem, że brałem ją z miejsca gdzie był szyld cenowy 5,99 zł. Kasjer czekał około pięciu minut przy telefonie by przekazać mi informację, że niestety nie mogę kupić tej płyty, ponieważ w systemie nie ma kodu, który znajduje się na opakowaniu.