Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Dotyczy: otwarcia internetowego konta bankowego Pracownik banku nie wykazał pierwotnie dużego zainteresowania klientem, ponieważ do otwieranego rachunku bankowego nie udało mu się sprzedać karty debetowej, ponadto nie znał pełnej oferty produktowej banku. Wsparciem posłużył inny pracownik placówki. W rozmowie pracownik wykorzystywał elementy techniki sprzedaży. Wiedzę i kompetencje obsługującego pracownika oceniam -1, współpracownika +5. Pierwszy odbiór pracownika był negatywny, ponieważ nie był uśmiechnięty, wykazywał się indolencją, był bardzo formalny. Pracownik posługiwał się poprawną polszczyzną, unikał kolokwializmów, zdrobnień. Strój pracownika był czysty i schludny. Pracownik posiadał identyfikator. Punkt dotyczący zachowania oraz wyglądu personelu oceniam -3. Bank posiada bardzo szeroką ofertę produktową (rachunki bankowe, depozyty, kredyty, karty płatnicze itp.). Cena tych produktów jest konkurencyjna na rynku, ponieważ w wielu przypadkach nie występują żadne opłaty i prowizje. Ten punkt ankiety oceniam +5. Pracownik nie potrafił natychmiast udzielić odpowiedzi na zadawane mu pytania. Wszelkie pomoce (tabele prowizji, regulaminy itp.) miał w zasięgu ręki. Pracownik wykazał się szybkim czasem obsługi klienta. Punkt oceniam +3. Punkt bankowy jest estetyczny, przyciąga uwagę potencjalnego klienta . W miejscu obsługi klienta nie widać prywatnych przedmiotów pracownika. Niestety obok banku jest remont, przez co ocena +4.