Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: 4 lipca między 9:00, a 10:00 wybrałam się do Lukas Banku. Mama poprosiła mnie, żebym spłaciła kolejną ratę za lodówkę. Ale tam jak zwykle dużo ludzi. Kiedy by się nie weszło, zawsze kolejka aż do drzwi. Niektórzy jak widzą ludzi już pod drzwiami to nawet nie wchodzą. Nie ukrywam, że trzeba tam zawsze wystać w kolejce, ale trzeba też przyznać, że nie jest to wina obsługi tylko ludzi. A konkretniej tych, którzy wiecznie czegoś nie rozumieją, bo przeważnie nie doczytali, albo tych, którzy przychodzą do Lukasa na "kawę". Każdemu klientowi jest tam proponowana kawa, myślę że to bardzo miłe i grzeczne, ale niektórzy ludzie przesadzają. Bo wygląda to czasem tak, że klient ma do załatwienia coś w 2 minuty, ale samo picie kawy zajmuje mu 5min. Poza tym ludzie w obsłudze mają zawsze odpowiedź na każde pytanie. Posiadają szeroką wiedzę i zawsze starają się pomóc.