Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Pekao SA

Treść opinii: Wybrałam się do banku by wyjaśnić dlaczego od 2 miesięcy nie dostałam kod PIN do nowej karty. Przed bankiem panował porządek, kosze na śmieci miały czyste worki. Na drzwiach wisiały plakaty dot. kredytów okna były czyste. W drzwiach przejściowych, które są zabezpieczone przed wejściem nie pożądanych osób wraz z kamerką. Wnętrze banku było posprzątane przez panie sprzątaczki, które właśnie wynosiły śmieci, gdyż było piętnaście minut do zamknięcia. Pani w dziale, która mnie obsługiwała właśnie rozmawiała ze swoją klientką umawiając się z nią na następny dzień by załatwić sprawę. Po czym odłożyła słuchawkę i z uśmiechem przywitała mnie mówiąc "Dzień dobry". Wytłumaczyłam Pani sprawę bardzo szczegółowo, po czym od razu Pani zaczęła sprawdzać dlaczego do tej pory nie dostałam kodu. Bardzo szybko wyjaśniła się sprawa. Pani była ubrana w elegancki garnitur wraz z identyfikatorem. Oddała mi Pani dowód oraz nowe karty. Mówiąc "Do widzenia".