Opinia użytkownika: Joanna_1386
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Kończyła mi się umowa w MixPlusie. Już od dłuższego czasu otrzymywałam sms-y o możliwości wymiany telefonu na nowy z salonu ale długo nie mogłam zdecydować się na odwiedzenie punktu sprzedaży, czy przedłużeniu umowy przez internet. Zadzwoniła do mnie konsultantka Plusa. Wpierw, bardzo sceptycznie podchodząc do zawierania umów za pośrednictwem telefonu, poprosiłam o czas od namysłu. Proponowano mi model telefonu, który po zapoznaniu się ze specyfikacją zdecydowanie mi nie odpowiadał, już przy drugiej rozmowie miałam zamiar zakończyć próby namówienia mnie na przedłużenie umowy przez telefon. Moja konsultantka jednak, bardzo delikatnie i uprzejmie, przekonała mnie do zastanowienia się nad innymi modelami telefonów i zgody na trzecią rozmowę. Zgodziłam się i podczas niej wybrałam model telefonu i ustaliłam warunki umowy. Muszę przyznać, że to, że jestem teraz zadowoloną użytkowniczką Nokii C5-03 zawdzięczam w głównej mierze właśnie tej konsultantce. Nie dała się zniechęcić moim podejściem i brakiem entuzjazmu, przy czym nie czułam się atakowana ofertą ani w żaden sposób manipulowana. Szczegółowe przedstawienie warunków umowy i dokładnie zapoznanie z ofertą pomogły mi bardzo w dokonaniu wyboru. Mogę teraz stwierdzić, że początkowe wahania były spowodowane głównie nieznajomością oferty. Była to pierwsza zawarta przeze mnie przez telefon umowa. Wszystko odbyło się bez najmniejszych problemów, trzeciego dnia roboczego po finalizacji naszych rozmów, kurier przywiózł telefon i umowę do podpisania. Oczywistym jest, że operatorzy będą zabiegać o coraz bardziej mobilnych klientów - sama będąc klientką sieci Plus od kilku ładnych lat zastanawiałam się, czy nie wypróbować jakiegoś innego dostawcy usług telefonii komórkowej. Ale Plus mnie zatrzymał i wcale mnie to nie martwi, w zasadzie złego słowa nie mogę powiedzieć na tę firmę.