Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Market Netto w Gdyni odwiedziłam raz będąc w Trójmieście. Nie jest on zbytnio zatłoczony, co rozpoznałam po pustkach na przysklepowym parkingu. Na terenie sklepu oprócz mnie poruszało się ok. 10 innych klientów. Przy kasach natomiast nie było ani jednego pracownika. Zauważyłam, że na terenie sklepu jest dosłownie jeden młody pracownik, do którego należało wszystko - pan ten był zabiegany, ciągle coś przesuwał i układał towar, a kiedy jakiś klient podchodził do kasy, wtedy pan do niej podbiegał, otwierał ją i obsługiwał klienta. Kiedy w koszyku miałam już wszystkie zakupy, pracownik zniknął mi z oczu i nie wiedziałam, do której kasy się udać. Pani ze stoiska mięsnego (które znajdowało się w pasażu poza salą sprzedaży Netto) wskazała mi właściwą kasę. Po niedługim czasie pracownik przerywając swoją pracę otworzył kasę i miło mnie obsłużył, chociaż w widocznym pośpiechu, ponieważ zaraz miał do zrobienia coś innego. Obsługa w tym sklepie nie jest moim zdaniem na najwyższym poziomie, ale oczywiście nie z winy pracownika, który musiał się wręcz rozdwoić (bądź roztroić), tylko z winy tego, że nie zauważyłam tam dodatkowych rąk do pracy. Klient może mieć wrażenie, że jest złem koniecznym i przeszkadza pracownikowi w wykonywaniu obowiązków. Zastanawiam się, czy jest tam tak codziennie (byłam akurat w zwykłym dniu tygodnia, zaraz po południu). Ceny są atrakcyjne - nie spodziewałam się, że kwota za moje zakupy będzie tak niewielka.