Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Galeria Bałtycka
Treść opinii: Będąc w Trójmieście odwiedziłam jeden raz Galerię Bałtycką w Gdańsku. Wjeżdżając na parking miałam krótką chwilę wahania, bo tabliczka informacyjna sugerowała, że w miejscu jej położenia należy odebrać bilet, ale skrzynka umieszczona poniżej jej nie wydawała biletów, a szlaban był podniesiony, więc pojechałam na górę. Okazało się, że bilety odbiera się przy wjeździe na każdy z dwóch parkingów (których cenę uważam za niewygórowaną i atrakcyjną). Po zaparkowaniu samochodu podszedł do mnie młody mężczyzna, który poprosił o drobne pieniądze. Po mojej odmowie przeprosił i odszedł krążyć dalej. Ogólnie nie wydawał się groźny, ale wolałabym, żeby zaglądała tam od czasu do czasu ochrona i przeganiała takie osoby (jeśli tego nie robi) skoro zdarzają się takie sytuacje - tyle się słyszy o porysowanych samochodach przez osoby, którym odmówiło się żądanej sumy pieniędzy... a elektroniczny monitoring to żadna ochrona przed takim zdarzeniem, skoro taki ktoś może to zrobić od strony niewidocznej dla kamery. Samo centrum spodobało mi się - znalazłam w nim dużo różnorodnych sklepów i punktów usługowych oraz gastronomicznych. Układ centrum oraz rozmieszczenie poszczególnych sklepów jest logiczne i przejrzyste (np. cała sekcja gastronomiczna), na umieszczonych na terenie galerii mapkach szybko można znaleźć to, czego się szuka. Po odwiedzinach w galerii nie musiałam jechać do innego centrum tego samego dnia, ponieważ kupiłam wszystko, czego potrzebowałam.