Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Rossmann
Treść opinii: Będąc ostatnio w Pasażu Grunwaldzkim, wybrałam sie do sklepu Rossman, z zamiarem zakupu pudru. Niestety na półce nie mogłam znaleźć odcienia, odpowiadającego mojej cerze. Stojąc juz tam dobre 10 minut, najwyraźniej zaniepokoiłam jednego z pracowników ochrony, gdyż stanął obok mnie i bacznie mi się przyglądał. Po chwili zaczepiłam jedną z pracownic i zapytałam, czy wszystkie produkty są dostępne na półce, gdyż tego, którego szukam nie mogę znaleźć.Pani z uśmiechem na twarzy zaoferowała pomoc i w szafkach pod ekspozycją zaczęła szukać produktu o który prosiłam. Niestety okazało się, ze chwilowo go nie ma, jednak zapewniono mnie, że jest to chwilowy brak i niebawem pojawi się dostawa i wtedy będę mogła zakupić swój puder. Dodatkowo, zaproponowała inny produkt, którego mogłabym używać w zastępstwie. Podziękowałam i stwierdziłam, że poczekam. Wizytę w sklepie uznaję za bardzo trafioną, jak zwykle czystość na 5+, obsługa również.