Opinia użytkownika: Marta_1410
Dotycząca firmy: Tchibo
Treść opinii: Jestem zachwycona za każdym razem, gdy odwiedzam Tchibo w Galerii Krakowskiej. Tym razem nie było bardzo dużego tłoku bo to jest jedyny poważny minus sklepu - mała powierzchnia, sklep i kawiarnia i mnóstwo klientów na raz. Na szczęście tym razem było nieco mniej osób. W sklepie panował ład i porządek, podłoga była czysta, produkty poustawiane na właściwych miejscach. Część rzeczy była na przecenie i akurat wpadł mi w oko niesamowity bieżnik na stół za śmiesznie niską cenę - 15 zł. Bez zastanowienia wpakowałam go do koszyka. Poza tym zainteresowały mnie jeszcze naczynia aluminiowe w mocnych i soczystych kolorach, potrzebowałam paru informacji więc zapytałam o to panią z obsługi, udzieliła mi wyczerpującej odpowiedzi. Pokręciłam się jeszcze trochę po sklepie by obejrzeć wszystko dokładnie, ostatecznie zdecydowałam się tylko na bieżnik i poszłam do kas. Obie były czynne, nie było kolejki. W kasie w tchibo rewelacyjną sprawą jest taka nieduża półka po stronie klienta, na której można sobie położyć zakupy z innych sklepów lub torebkę gdy szuka się portfela, w wielu sklepach brakuje czegoś takiego i trzeba stawiać zakupy na podłodze albo trzymać ciężkie rzeczy i równocześnie grzebać w torebce. W tchibo pomyśleli o komforcie klienta i zamontowali półeczki - niby nic a jednak zapewnia wygodę. Ekspedientka w kasie przywitała mnie szerokim uśmiechem, dowiedziałam się, że produkt można zwrócić lub wymienić (mimo przeceny, co mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło) i że gwarancja wynosi 2 lata. Poza tym pani zaoferowała jeszcze jakieś smakołyki i kawę, ale nie miałam czasu więc podziękowałam, zapłaciłam i wyszłam ze sklepu.