Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: IKEA
Treść opinii: W dziale oświetlenie szukałam coś przypominającego wąż o długości 4,5m z żarówkami led. Pan z ww. działu mówi mi, że nie mają takiego oświetlenia i nigdy nie mieli, mają tylko listwy oświetleniowe i dużo krótsze. Więc mówię panu z obsługi działu, że to nie jest listwa, tylko jest to giętkie jak wąż i proszę pana aby sprawdził na stronie IKEA, bo właśnie tam to widziałam. Pan nie pozwolił mi samej poszukać na stronie, tylko zrobił to sam i nie wiem dlaczego miał tylko dwie strony tego oświetlenia i nie znalazł mi tego. Zamiast tego powiedział mi, że na pewno widziałam to na stronie innej firmy, co bardzo mnie oburzyło, bo nie na miejscu jest wmawiać klientowi coś, co nie miało miejsca. Musiałam zadzwonić do męża, który znalazł mi to oświetlenie bez problemu i podał mi nr katalogowy produktu. Okazało się, że było to oświetlenie ogrodnicze, ale było w dziale oświetlenie. Pani z działu ogrodniczego (bo zaczęłam już tam szukać) skierowała mnie z powrotem do działu oświetlenie i dokładnie powiedziała gdzie dany produkt się znajduje. Pana z działu oświetlenie już nie znalazłam. Okazał się on niekompetentnym pracownikiem. Nie wiedział co ma w swoim dziale (to jeszcze mogłabym zrozumieć, bo nie wiadomo jak długo tam pracuje) i co najgorsze próbował wmówić klientowi, że szukał na innej stronie internetowej. Nawet gdyby tak było, co w tym wypadku nie miało miejsca, nigdy nie powinien zarzucać klientowi, że ten nie wie co robi. Poza tym sklep ma bardzo dobry układ przy tak dużej powierzchni i dokładnie opisane są produkty oraz miejsce ich składowania. Minusem jest zbyt mało otwartych kas nawet w tygodniu.