Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Dzwoniłam do infolinii PZU aby dokładnie dowiedzieć się o Minicasco. Pan informował mnie o zakresie ubezpieczenia tak jak prosiłam i podał mi cenę tego ubezpieczenia. Pytałam się pana czy to wszystko, czy są jeszcze jakieś opłaty. Powiedział pan, że to wszystko i powiedział, że jeśli chcę kupić to ubezpieczenie, to muszę udać się do oddziału bądź skontaktuje się ze mną agent PZU. Poprosiłam o kontakt z agentem. Pani, która się ze mną skontaktowała poinformowała mnie, że składka ubezpieczenia będzie wyższa niż ta którą podał mi Pan na infolinii, bo zapomniał poinformować mnie, że cena którą podał dotyczy ubezpieczenia Minicasco z 25% udziałem własnym. Jest to jednak bardzo ważna informacja. Pani do momentu podpisania umowy starała się informować mnie dokładnie o wszystkim czego chciałam się dowiedzieć. Kiedy już podpisaliśmy umowę Pani więcej się nie odezwała, a zapisała sobie kilka informacji, które miała sprawdzić i zadzwonić do mnie. Infolinia PZU działa poprawnie pod względem samego miłego podejścia do klienta. Pracownicy infolinii są bardzo mili, ale nie zawsze udzielają dokładnej informacji.