Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: Gruper.pl
Treść opinii: Dwukrotnie skusiłam się na skorzystanie z oferty zakupów grupowych, raz byłam zadowolona, drugi raz wręcz przeciwnie. Na początku lipca trafiłam na ofertę, która spodobała mi się, ośmiogodzinnego kursu fotografii. Ofertę kupił dla mnie ze swojego konta mąż. Wydrukowałam kupon. Usiłowałam się umówić z organizatorką. Nie było łatwo, już myślałam, że będę musiała uciekać się do pomocy serwisu. W końcu udało się. Po dość długich perypetiach dostałam potwierdzenie daty i program kursu. I tu bardzo nieprzyjemnie się zdziwiłam Kurs wcale nie trwa osiem godzin, tylko sześć, bo wprawdzie od 10:00 do 18:00, ale z dwoma godzinnymi przerwami. Napisałam pani fotograf uwagę, ale dowiedziałem się, że taki jest harmonogram, już ustalony. Czuję się bardzo niezadowolona i oszukana. Jeżeli taki był od razu harmonogram, to dlaczego serwis nie zamieścił na ten temat informacji? Wtedy byłoby wiadomo, czego się spodziewać. Skoro serwis tak traktuje swoich klientów, to ja serdecznie dziękuję za kupowanie u nich. Na stronie brakuje też jakiejś informacji na temat zgłaszania reklamacji, jest wprawdzie podany e-mail i numer telefonu, ale pasowałby jakiś odnośnik co do zgłaszania swojego poziomu zadowolenia z oferty od razu przy tej ofercie. Ogólnie - bardzo nie polecam, lepiej zapłacić jakąś normalną cenę a nie kusić się na pseudopromocje.