Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Bank Millennium

Treść opinii: Będąc w pobliżu banku, postanowiłem do niego zajść aby zapoznaś się z ofertą kont osobisty. Po wejściu do wewnątrz banku od razu przywitał się ze mną pracownik, który znajdował się za ladą do obsługi klientów. Po przywitaniu się zaprosił mnie do siebie. Po poinformowaniu czego potrzebuję, pracownik zadał mi kilka pytań i rozpoczął prezentowanie oferty. Podczas rozmowy zadawałem różne pytanie, na które otrzymałem wyczerpujące odpowiedzi. Widac było, że pracownik ma pojęcie o czym mówi. Nie mówił niczego, czego nie był pewien. Na zakończenie zapytał się mnie, czy zdecydowałem się na ząłożenie konta. Odpowiedziałem mu, że musze się jeszcze zastanowić. Nie zraził się moją odpowiedzią, tylko mi podziękowął i zaprosił mnie ponownie. dzięki takiemu podejściu, klienci będą wracać do banku i będę proponować usługi znajomym.