Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Nie tak dawno temu Era zmieniła się w T-Mobile. Lokal zdążył zmienić kolorystykę z niebieskiego na różowo-czerwony, panowie w nim obsługujący zmienili koszule, jakość obsługi niestety nie poprawiła się ani trochę. Weszłam załatwić dwie sprawy. Na telefon użytkowany nie przeze mnie ale przez członka mojej rodziny przyszedł, że będzie płaciła 9 zł za blue-connect. Ponieważ telefon użytkowany jest przez osobę prawie 80-letnią nie sądzę, żeby włączyła go sobie świadomie dlatego że potrzebuje, raczej wcisnął go jakiś gorliwy pracownik firmy. Zwłaszcza, że osoba, która użytkuje telefon, nawet nie wie, skąd ten internet miałby się wziąć. Chciałam to wyjaśnić, ale okazało się, że się nie da. Pracownik powiedział, że jeżeli nie mam przy sobie tamtego telefonu, to on nic nie zrobi. Idiotyzm, przez wiele lat mogłam wprowadzać zmiany na trzech numerach, które posiadałam pokazując tylko dowód osobisty, w miarę rozwoju informatyzacji jest to coraz trudniejsze. Chciałam też kupić bezprzewodowy internet na kartę. Modem mam, potrzebowałam jedynie karty. Zależało mi na karcie, której będę mogła używać od czasu do czasu. Zapytałam pracownika o kartę pre-paid z internetem. Zaczął mi opowiadać o jakiejś tam karcie za którą musiałabym płacić co miesiąc ileś tam i w zamian miałabym coś tam. Powiedziałam, że nie interesuje mnie coś takiego, chcę kartę tylko do doraźnego użytku. Wówczas dowiedziałam się, że muszę doładowywać kartę co miesiąc kwotą 25 zł albo raz na trzy miesiące 50 zł. Zdziwiona zapytałam, czy co miesiąc. Pan w bardzo nieprzyjemny, ironiczny sposób, powiedział, że oczywiście, bo to jest przecież pre-paid. Nie wiem co to miało oznaczać, wyszłam ze sklepu.