Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Hewlett-Packard
Treść opinii: Ostatnio mam problemy ze swoją drukarką HP i nigdzie nie mogłem znaleść żadnych informacji odnośnie mego problemu na stronach internetowych. Dlatego też postanowiłem zadzwonić do HP do serwisu. Połączyłem się dość szybko i po przedstawieniu mego problemu, pracownik zapytał się mnie, czy drukarka jest podłączona do komputera. Po potwierdzeniu, pracownik rozpoczął mi przekazywanie wiadomości co należy uczynić, aby drukarka działała sprawnie. Pomimo różnych prób i różnych możliwości, drukarka dalej pracuje źle. Dostałem propozycję, aby sprawdzić podłączenie drukarki do komputera za pomocą innego kabla USB. Umówiłem się z pracownikiem, że pod koniec tygodnia zadzwoni do mnie i się zapyta, czy drukarka już pracuje prawidłowo. Podczas rozmowy wyczułem, że zależy pracownikowi, aby sprzęt zaczął działać prawidłowo. Widać, że firma dba o dobre relacje z klientami. Aby tak dalej.