Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Citi Handlowy
Treść opinii: Zaszedłem dziś do oddziału, aby dokonać wpłaty pewnej gotówki na moje konto osobiste. Po wejściu do środka zauważyłem, że jest po generalnym remoncie. Dość dawno tam nie zachodziłem. Prawie od razu podeszła do mnie pracownica, która po przywitaniu się zapytała się mnie, w czym mi może pomóc. Po poinformowaniu jej czego potrzebuję, pracownica zadała mi kilka pytań i zaproponowała dokonanie wpłaty za pomocą specjalnego bankomatu. Kiedyś też tak robiłem, jednakże pieniądze były księgowane dopiero po kilku dniach. Uzyskałem informację, że pieniądze są od razu księgowane na koncie. Zachęcony skierowałem się do bankomatu. Pracownica poinformowała mnie, że gdybym potrzebował pomocy, to ona chętnie mi pomoże. Cała operacja była bardzo prosta. Wszystko jest wyświetlana na monitorze. Po zakończeniu transkacji, pracownica zapytała się mnie, czy otrzymałem potwierdzenie. Po potwierdzeniu że tak, zapytała się czy w czymś mi może jeszcze pomóc. Podziękowałem za chęci, ale to już było wszystko. Pracownica także mi podziękowała i zaprosiła mnie ponownie. Widać, że zależy bankowi, aby klienci mieli do niego zaufanie. Jeste teraz duża konkurenacja z różną ofertą. I niech tak będzie.