Opinia użytkownika: Małgorzata_20
Dotycząca firmy: McDonald's
Treść opinii: Godzina wczesna, jak na Mc Donalds pora śniadaniowa. stwierdziłam, że podjadę do Mc Driva, ponieważ bedzie szybciej, a śpieszyłam się do pracy. Jednak myliłam się. Byłam bardzo zła, bo auto przed nami stało i stało, kierowca cięgle rozmawiał z panem w okienku. Automat wcześniej przyjął ode mnie zamówienie, więc czekam..... czekam... Za mną utworzyła się kolejka, jeszcze przynajmniej 2 osoby zdążyły złożyć zamówienie. Minęło 5 minut, ja nadal czekam. Nie miałam niestety możliwości wyjazdu, a na pewno bym stamtąd po prostu odjechała. Wreszcie!!! Pan przede mną przestał gadać i odjechał. Jednak ku mojemu zdziwieniu i strasznej irytacji okazało się ze to nie kierowca ma problem tylko obsługa Mc Donalda. Myślałam, że wyjdę z siebie!!! Kobieta przez automat przyjmowała zamówienia na śniadania, a okazało się że już ich nie mają, szykowali się dopiero do sprzedaży standardowych dań, z których też nie wszystko było gotowe. Byłam w totalnym szoku, myślałam, że będę krzyczeć. Tego jeszcze nie mają, tamtego już nie ma... Pytam więc, po co przyjmują zamówienia na śniadania. Przecież jeszcze 10 min do zmiany dań. A przepraszam!!!! Czekając w kolejce minęło te 10 min i już nie było śniadań.... Ostatecznie odjechałam z hamburgerem i colą. Nigdy więcej. Zero organizacji i przepływu informacji, zero przeprosin. Jestem nie zadowolona. Do pracy zdążyłam całe szczęście.