Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Galeria Krakowska
Treść opinii: Galerię Krakowską odwiedziłam 2 razy. Ma atrakcyjną lokalizację nieopodal Rynku, dojazd jest dobrze oznaczony. Ceny parkingu nie są najniższe i to jest minus (za początkowe godziny stawka jest mniejsza, przy kolejnych godzinach wzrasta - moim zdaniem mogłaby być stała z uwagi na klientów, którzy spędzają w galerii więcej czasu i najczęściej kupują więcej towaru), ale być może jest to zabezpieczenie przed takimi osobami jak ja, które chętnie porzucają samochód na cały dzień na bezpłatnym bądź niedrogim parkingu i idą zwiedzać miasto. Oferta centrum jest bardzo bogata, a samo centrum bardzo duże (wydawało mi się nawet większe od Bonarka City Center, które ponoć jest największe w Krakowie... tyle, że w Galerii Krakowskiej brakuje kina). Chcąc skorzystać z toalety natknęłam się na problem w postaci bardzo długiej kolejki, która wolno się posuwała. Dobrowolna opłata za pracę personelu (jak głosiła karteczka obok miejsca na "datki") wynosiła 1 zł. W zamian za to pani sprzątająca toalety po wyjściu każdej osoby z kabiny (!) wchodziła do danej kabiny i sprzątała ją (chyba, że wyszły dwie osoby z dwóch kabin i nie dała rady się "rozdwoić"), a następnie zapraszała kolejną osobę. Moim zdaniem dbanie o tak sterylną czystość to przesada - nie lubię mokrych podłóg, a tutaj siłą rzeczy takie były, bo co chwila przejeżdżał po nich mop, przez co nie było wrażenia czystości, tylko miało się wrażenie, że podeszwa obuwia zbiera duże ilości wody. Poza tym ciągłe sprzątanie kabin przyczyniało się do wolniejszego posuwania się kolejki. Osoby stojące w kolejce wzdychały i próbowały dostać się do wolnej kabiny zanim pani sprzątająca zdąży tam wejść, więc myślę, że miały podobne zdanie do mojego.