Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Barbara_632

Dotycząca firmy: OBI

Treść opinii: Ostatnio postanowiłam kupić poduszki na huśtawki ogrodowe i w tym celu wybrałam się do nowo wybudowanego sklepu OBI. Z zewnątrz jak i wewnątrz budynku było czysto i schludnie, gorzej natomiast z personelem. Na dziale nie było ani jednej osoby która mogłaby mnie obsłużyć, nawet w informacji. Jedynie pan z ochrony zawołał pracownika, który okazał się niekompetentny i odesłał mnie do kogoś innego a ten jeszcze innego, aż zawołano kierownik działu. Sama sprawdziła czy są poduszki na stanie i poinformowała żeby przyjść do niej następnego dnia lub poprosić któregoś z pracowników o zawołanie jej, wtedy lepiej się dowie czy są dostępne w sieci OBI. Cóż... Następnego dnia nic na lepsze się nie zmieniło. Chcąc porozmawiać z tamta panią poprosiłam pracownika o zawołanie jej, a ten robiąc wielkie oczy nie wiedział kto to jest i poprosił o opisanie wyglądu Pani bo jak sam stwierdził cytuję "Tu nie ma czegoś takiego jak kierownik" a po moim opisie stwierdził że "to tylko pracownica była", więc kto to był? Chyba nie znają swojego personelu? Zadzwonił do tej "Pani" która nie zeszła do nas jak obiecywała wcześniej, jedynie przekazała wiadomość pracownikowi o tym że nie ma poduszek i nie będzie, bo takich nie przywożą do sklepu. Tak więc zmarnowałam swój czas nie tylko dlatego, że nie zakupiłam towaru, ale na staniu i oczekiwaniu kogoś, kto odpowie na moje wydaje się dość proste pytanie.