Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PAYBACK
Treść opinii: W dniu swoich urodzin otrzymałam e-mail od PAYBACK z kuponami (tylko dla mnie jako solenizantki) umożliwiającymi zdobycie większej ilości punktów, co było miłą niespodzianką, tym bardziej, że dotyczyły one miejsc, w których planowałam i tak dokonać zakupów. Użycie kuponów dawało dość dużo punktów (a na jednej ze stacji BP, gdzie tankowałam, pani przy kasie mówiła, że starszy ode mnie pan miał jeszcze korzystniejszą ofertę z okazji urodzin). Zauważyłam też, że ostatnio na stronie WWW PAYBACK oraz w sklepach partnerskich jest więcej niż przed wakacjami kuponów do odebrania, dzięki czemu wreszcie można zebrać trochę punktów, bo wcześniej szło to w ślimaczym tempie. Oceny "5" za to nie wystawię, bo to tylko mały plus ("+1") - moim zdaniem standardowe zbieranie punktów bez kuponów powinno przebiegać tak szybko jak teraz z kuponami... a kupony powinny dawać jeszcze więcej pkt. Kartę PAYBACK mam od początku października (czyli prawie 10 miesięcy), robię zakupy (może nie jakieś spektakularne, ale jednak odwiedzam sklepy partnerskie i regularnie w nich płacę) i nadal załapuję się na nagrody tylko z najniższego pułapu, czyli wcale zbieranie punktów nie przebiega tak szybko jak zapewnia PAYBACK (widziałam taki tekst na jakimś plakacie na szybkie jednego ze sklepów partnerskich).