Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Mirosław_152

Dotycząca firmy: Leroy Merlin

Treść opinii: W związku z remontem jaki przeprowadzam w mieszkaniu ,udałem się wraz z żoną na zakupy.Przed wejściem do sklepu było czysto. Wszedłem na halę sprzedaży z torbą i nikt z personelu nie zwrócił mi uwagi ,że na halę sprzedaży nie wolno wchodzić z torbami.Na hali sprzedaży panował porządek i było czysto.Problem z zakupami rozpoczął się w momencie gdy podeszliśmy na dział wykładzin i chcieliśmy dokonać zakupu wykładziny PCV .Czekaliśmy dosyć długo na pracownika z tego działu ale w końcu jak się zjawił to tłumaczył się ,że pozostał sam do obsługi ,ponieważ inni pracownicy poszli na szkolenie.Pracownik był nieogolony,był uprzejmy ale niezbyt potrafił nam doradzić w doborze produktu.W końcu sami wybraliśmy wykładzinę. Następnie udaliśmy się po zakup farb emulsyjnych ,tam tez czekaliśmy na pracownika aby nam doradził w doborze farb, pracownik był kompetentny ale w trakcie rozmowy z nami zaczął rozmawiać z innym pracownikiem.Po zakupie farb ruszyliśmy po zakup listew z drewna, tam tez musieliśmy czekać na pracownika i w końcu jak się zjawił zaczął mi wybierać najgorsze listwy z sękami .Ja sam musiałem wybrać listwy odpowiedniej jakości.Najdłużej musieliśmy czekać na pracownika ,który obsługuje stoisko z karniszami(czekaliśmy okolo30minut).W końcu obsłużyła nas pracownica ,która przyszła na drugą zmianę i o dziwo była to osoba bardzo kompetentna ,z uśmiechem na twarzy,doradziła żonie jakie ma wybrać karnisze i żona bardzo była zadowolona z wyboru.Sklep opuściliśmy dopiero o godzinie 13:00.Obsługa w tym sklepie trwała bardzo długo ze względu na brak pracowników do obsługi na poszczególnych działach.Bylem bardzo znużony zakupami w tym sklepie i nie polecam tam robić zakupów.