Opinia użytkownika: Arleta_34
Dotycząca firmy: NEONET
Treść opinii: Obsługa sklepu usilnie starała się znaleźć sobie zajęcie, rozważając przestawienie lodówek, skrzętnie omijając wzrokiem jedynego klienta, czyli mnie. Ostatecznie pan obsługujący kasę poprosił jednego z kolegów żeby mnie obsłużył. Niestety nie pomógł, nie potrafił odpowiedzieć na pytania dotyczące mocy i pojemności mikrofalówek, które mnie interesowały. Mimo, że bardzo się starał odnaleźć te informacje w instrukcjach, nie udało mu się. Dodatkowym mankamentem był brak jakiegokolwiek opisu przy każdym ze sprzętów. Klient mógł porównać asortyment jedynie wizualnie i cenowo. Zakupu mimo wszystko dokonałam, bo wcześniej sprawdziłam parametry urządzenia, które mnie interesowało w internecie i byłam nastawiona na kupno. W przeciwnym razie, wyszłabym rozczarowana z tego sklepu. Plusik za to, że Pan był na tyle uprzejmy, że zaniósł mi mój zakup do samochodu zaparkowanego przed sklepem.