Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: PSS Społem

Treść opinii: Z zamiarem zakupu niewielkiej ilości żywności, wybrałam się do pobliskiego sklepu Pss Społem. Z uwagi na to, ze wiedziałam, co zamierzam kupić( jedynie ser żółty) cała wizyta w sklepie miała trwać nie więcej niż 5 minut. Jednak samo oczekiwanie na Panią obsługująca stanowisko z nabiałem trwało tyle, iż miałam ochotę zrezygnować z zakupów. Pomimo, iż prosiłam ją o podejście, nie miała chwili, żeby podejść i obsłużyć klienta. Otrzymawszy upragniony ser, udałam się do kasy. Po zeskanowaniu kodów z towarów, które wybrałam( było ich około 5 ) na widok karty płatniczej, Pani Stwierdziła, z nie można płacić karta, ponieważ " nie ma internetu ". Niestety, nie miałam przy sobie wystarczającej ilości gotówki, więc nie mogłam dokonać zakupu produktów. Awaria miała miejsce już przeszło 3 godziny, jednak nikt nie zasygnalizował klientom, iż w dniu dzisiejszym płacić można tylko gotówką. Straciłam w sklepie jedynie 15 minut. Inni klienci również nie ukrywali swojego niezadowolenia, mając koszyk pełen produktów spożywczych, w tym krojonych na prośbę wędlin i innych mięsnych produktów.