Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Próchnik
Treść opinii: W przypadku sklepu Próchnik warto zwrócić uwagę przede wszystkim na bardzo dobrą obsługę - sprzedawczynie udzielają fachowych porad, są bardzo uprzejme i komunikatywne. Bardzo sprawnie posługują się technikami wpływania na klienta, przykładowo oferując najpierw produkt droższy, potem tańszy.Dodatkowo powitanie klienta i pytanie "w czym mogę pomóc?" następuje wcześniej niż w wielu innych sklepach, lecz nie za wcześnie: klient ma możliwość zorientowania się w asortymencie, lecz nie zdąży się jeszcze znudzić oczekując na podejście sprzedawcy. Chciałbym jednak zaznaczyć, że w przeciągu ok. 20 minut, kiedy przebywałem w sklepie Próchnika, byłem jedynym klientem, co z pewnością miało wpływ na jakość obsługi. Należy zwrócić jednak uwagę na jeden drobny mankament, jakim jest stan mebli ekspozycyjnych: przy niektórych brakowało zaślepek czy odpadała okleina, co w moim przekonaniu obniżało estetykę ekspozycji. Poza tym wygląd miejsca nie budził moich zastrzeżeń. Ważne wydaje mi się jest umiejscowienie salonu w taki sposób, że istnieje możliwość obejrzenia towaru w świetle dziennym, co moim zdaniem ma duże znaczenie przy wyborze odzieży.