Opinia użytkownika: Alicja_322
Dotycząca firmy: Super-Pharm
Treść opinii: Pierwsze wrażenie z wizyty było pozytywne - otoczenie i sala sprzedaży były czyste, koszyki na zakupy uporządkowane i umieszczone w przygotowanych na to miejscach. Niestety pozytywne wrażenie zepsuł fakt, iż niektóre towary nie posiadały metek cenowych. Kupowałam m.in. tusz do rzęs Maybelline i o ile jego cena była umieszczona w widocznym miejscu, to cena tego samego tuszu w promocji i pakiecie z błyszczykiem gratis pozostawała nieznana. Aby ją poznać, musiałam prosić o pomoc pracownicę na sali sprzedaży. Przy kasie odniosłam wrażenie, że nie jestem tam najważniejsza, gdyż kasjerka przez cały czas prowadziła rozmowę z koleżanką z pracy. Kontakt ze mną ograniczyła tylko to niezbędnych zwrotów grzecznościowych, aktywnej sprzedaży i podania ceny.