Opinia użytkownika: Magnolia
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: W salonie Orange pojawiłam się dziś, aby uzyskać poradę odnośnie wyboru odpowiedniej dla mnie oferty. Najpierw odstałam w dość długiej kolejce 6 osób, co trwało 15 min, ale to był dopiero początek, zaskoczenie spotkało mnie dopiero kiedy usiadłam naprzeciw młodej pani. Niestety nie zostałam przez nią przywitana, ponieważ z zaplecza wychodziła dziewczyna kończąca zmianę, więc odsłuchałam raportu kończącej zmianę koleżanki. Kiedy się rozstały, mogłam w końcu przedstawić swój problem. Kiedy powiedziałam, że potrzebuję pomocy w wyborze taryfy orange, usłyszałam: "My jesteśmy właściwie salonem TP S.A, więc nie wiem". Była to ciekawa odpowiedź, bo nad salonem wisi piękne logo orange, a obsługująca mnie pani ubrana była w strój firmowy Orange. Postanowiłam nie odpuścić i dopytać obsługującą mnie Panią, uzyskałam a właściwie " wyciągnęłam" informacje odnośnie taryf i promocji. Kiedy wróciłam, okazało się, że Pani udzieliła mi błędnych informacji. Niestety obsługę oceniam jako niewłaściwą i niekompetentną a także niechętną, znudzoną wykonywaną pracą. Ponadto nie zostałam przywitana ani pożegnana.