Opinia użytkownika: Magdalena_2099
Dotycząca firmy: Coccodrillo
Treść opinii: W dniu dzisiejszym wybrałam się na zakupy do sklepu Coccodrillo.Interesowały mnie spodnie dla syna. Pani ekspedientka widząc, ze miotam się pomiędzy regałami zaproponowała swoja pomoc. Nie byłam pewna jaki rozmiar kupić, więc zapytałam czy w razie jak spodnie nie będą pasowały to mogę oddać bądź wymienić je na większe. Odpowiedź ekspedientki mnie bardzo zaskoczyła, gdyż usłyszałam, że wymienić mogę natomiast oddać nie, gdyż zwrotów ubrań kupionych w cenie promocyjnej nie przyjmują. Problem był w tym, iż większy rozmiar był tylko jeden i w momencie kiedy ktoś go kupi to ja nie będę miała możliwości wymiany. Podziękowałam pani za pomoc i wyszłam ze sklepu. Wróciłam za kilka minut z rozmiarem i poprosiłam panią o zmierzenie nogawek, by sprawdzić czy spodnie mają odpowiednią długość. I tu kolejne zaskoczenie, ekspedientka nie posiadała centymetra, gdyż zabrał go jakiś klient. W końcu widząc moją konsternację i złość pani odłożyła mi większe spodnie do jutra do godziny 12:00, a ja kupiłam mniejsze. Obsługa wykazała się brakiem profesjonalizm, choć była miła i uprzejma to nie posiadała podstawowej rzeczy jaką jest centymetr w sklepie odzieżowym. Lokal czysty, ubrania ładnie powieszone na wieszakach, poukładane według kolorów i rodzajów. Witryny sklepowe przejrzyste. Sprzedawca ubrany przeciętnie w stój prywatny - dżinsy i bawełniana koszulka. Ceny przeciętne. porównywalne do innych markowych sklepów dziecięcych. Wybór spodni dresowych większy, niż u konkurencji. Minusem jest brak możliwości zwrotu towaru zakupionego w promocji, jest to nie zgodne z przepisami.