Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Apart
Treść opinii: Moja przygoda z firmą Apart rozpoczęła się tak naprawdę rok temu.Brałam ślub i poszukiwaliśmy z mężem obrączek.Odwiedziliśmy wtedy sporo sklepów, ale Apart zapamiętałam do dziś. Wchodzimy do sklepu(oprócz nas tylko jeszcze jeden klient). W sklepie trzech pracowników(mężczyzna i dwie kobiety-cała trójka nie bardzo zajęta, no chyba,że rozmową)Pierwsze 5 min.- oglądamy obrączki(to akurat mi nie przeszkadzało, bo nie lubię jak sprzedawca atakuję mnie od samego wejścia).Kolejne 5 min.- próbuje zasugerować,że jestem jednak zainteresowana produktem i potrzebuje pomocy, kolejne 5 min.chodzę po sklepie i czekam nadal. Pojawia się jakiś nowy klient i jedna z pracownic zaczyna go obsługiwać. W końcu sama podchodzę i proszę drugą pracownicę o pokazanie mi obrączek , które chcę przymierzyć. Pani robi to od niechcenia, z miną jak bym za dużo wymagała.Powiem szczerze,ze mój mąż był ubrany tego dnia w sportowym stylu, ja też wyglądałam dość zwyczajnie.Zachowanie pracowników spowodowało,że poczułam się jak by chcieli mi powiedzieć, że albo nie stać mnie na kupno tych obrączek i szkoda na mnie czasu albo,że może chce coś ukraść. Powiedziałam sobie,że nigdy tam już nie wejdę. Ale ostatnio siostra poprosiła mnie o pomoc i musiałam odwiedzić ponownie sklep Apart. Nic się nie zmieniło! W sklepie spędziłam znów ok. 15 min.Obejrzałam produkty, ale nikt nawet do mnie nie podszedł spytać się, czy w czymś pomóc.(w sklepie znów nie było dużo klientów)