Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Jechałam do domu pociągiem, który ze stacji Biała Podlaska miał planowy wyjazd o godzinie 16.60. Był to pociąg relacji Chełm –Terespol. Kiedy zbliżała się godzina przyjazdu pociągu dyspozytorka ogłosiła, że pociąg przybędzie z opóźnieniem około 30 minut i opóźnienie może ulec zmianie. Niestety uległo ono zmianie i oczywiście na niekorzyść pasażerów i pociąg przyjechał 40 minut po czasie. Brakuje mi już słów na temat „niezawodności” pracy kolei. Pociągi z niewiadomych powodów opóźniają się codziennie. I nie ma reguły czy pociąg jedzie kilka godzin czy dopiero wyjechał ze stacji początkowej. Może PKP powinna znieść rozkład jazdy i jeździć w spontanicznych godzinach. Pasażerowie po prostu wychodzili by na dworzec i czekali na pociąg. Nikt do nikogo nie miałby wówczas pretensji. Natomiast denerwuje mnie, że płacę za bilet miesięczny ponad 200 zł i w zamian nie otrzymuję odpowiedniego standardu usług. Mało tego pasażerowie są bezsilni w walce z koleją.