Opinia użytkownika: Aleksandra_963
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Parking, wejście do sklepu jak i teren przed sklepem bez zastrzeżeń. Problem zaczyna się po wejściu do sklepu. By obejrzeć dany mebel musiałam przeciskać się przez kilka innych półek, biurek itd. Bardzo ciężko dojść do upatrzonego elementu. Meble poustawiane chaotycznie. Tabliczka z ceną znajdowała się zupełnie w innym miejscu niż powinna. Problemem było również uzyskanie jakiejkolwiek informacji. Z moich obserwacji wynika, że dostępny był tylko jeden pracownik chodzący po hali i wykładający towar i pracownik obsługujący kasę. Po udaniu się do pracownika przy kasie z pytaniem odnośnie dostępności koloru mebla czułam się jakbym przeszkadzała w czymś innym, bardziej istotnym. Po kilku pytaniach pracownik zmieniał ton dając do zrozumienia, że jest bardziej podirytowany moimi pytaniami oraz koniecznością sprawdzania w systemie interesującego mnie produktu. Ze sklepu wyszłam bardzo rozczarowana.