Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: Yves Rocher
Treść opinii: Kiedyś był to mój ulubiony sklep yves rocher zresztą tak jak i kosmetyki tej marki były moimi ulubionymi. W sklepie panował nienaganny porządek i ład. Kosmetyki były perfekcyjnie wyeksponowane na półkach. Ale ceny niestety wysokie a jakiś rewelacyjnych promocji nie było. Weszłam zrealizować swoja ulotkę jaką otrzymałam do domu. Od dawna nie było żadnej korzystnej oferty z ulotek więc uch nie realizowałam. Karta przez ten około rok od daty ostatniej wizyty też mi się gdzieś zapodziała i poszłam bez karty. Pani przy kasie była zajęta obsługą klientki a raczej co rusz wciskaniem dosłownie co by tu jeszcze mogła kupić. W sposób jak dl mnie bardzo nachalny. Klientka zaczynała się wahać co do swojego wyboru i ostatecznie była o krok od zrezygnowania z zakupów. Trwało to dłuższa chwilę. W końcu ekspedientka porzuciła niezdecydowana klientkę i zajęła się mną. Podałam produkt i ulotkę rabatową i powiedziałam, że niestety zapodziałam kartę. Pani zaczęła dopytywać czy szukałam, czy na pewno iyp. Odpowiedziałam, że długo nie kupowałam nic w yves rocher i z pewnością karty nie odnajdę już. Ale przecież na ulotce jest mój adres i nr tej karty i prosiłabym o duplikat. Usłyszałam, że muszę jeszcze raz wypełnić formularz. Niby nie długi, ale dla mnie to było bez sensu ponieważ zostałam drugu raz pod innym numerem zarejestrowana w systemie. Doliczając fakt, ze długopis jaki mi podano do wypełniania był zdezelowany i brudził przy pisaniu to nie komfortowa sytuacja. Pani w tym czasie powróciła do porzuconej klientki. Wypełniłam uf. Zapłaciłam i dosłownie uciekłam. nie zapłaciłam dużo ponieważ skorzystałam z oferty z ulotki czyli 50 % na dowolny kosmetyk ( poza tymi z zielonymi oznaczeniami) i dostałam mini maseczkę (30 ml) z glinki marokańskiej gratis. Ale to już nie ten sklep u nie ta obsługa.