Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Magika

Dotycząca firmy: Media Markt

Treść opinii: Podstawą reklamacji jest paragon o o tym należy pamiętać. Niestety czajnik bezprzewodowy po 2 miesiącach przestał się samoczynnie wyłączać po zagotowaniu wody. Odszukałam paragon i poszłam do Media Markt.Nie było kolejki a pracownica przy stanowisku, gdzie sprawdza się sprzęt zgłasza reklamacje itp przywitała mnie serdecznie. Podałam paragon i powiedziałam co dzieje się z czajnikiem. Wypełnianie stosownych papierów trwało moment. Po maksymalnie 5 minutach od podejścia z popsutym czajnikiem miałam już kwit wymiany czy jak to się nazywa. Tzn miałam dokument formatu A 4 na podstawie którego mogłam wybrać identyczny czajnik. Na sklepie okazało się, że z tego modelu są tylko niebieskie. Minę miałam nietęgą ponieważ niebieski jest ostatnim kolorem jaki pasuje y mnie w kuchni. Spytałam pracownika na dział pokazując kwit czy mogę dopłacić i wsiąść inny czajnik tej samej firmy Okazało się, że nie jest to problem. Już po chwili dopłacałam jakieś 5 zł przy kasie. Sama finalizacja transakcji trwała też chwilę. Z nowym czajnikiem i paragonem skierowałam się do stanowiska gdzie mogę sprawdzić czy zakupiony sprzęt działa. Stołu tam są duże i przestronne i jest więcej niż jedno gniazdko elektryczne. Co ważne są nożyczki, którymi można pomóc sobie w rozpakowywaniu opakowania.