Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Minęły ponad dwie doby odkąd zapłaciłam przez Internet za doładowanie w Orange. Brak środków na koncie w telefonie bardzo mi doskwierał tym bardziej, że byłam zablokowana jeśli chodzi o doładowania ponieważ wydałam na ten cel już 100zł. Postanowiłam zadzwonić do biura obsługi klienta Orange i zgłosić swój problem. Ilość środków na koncie nie pozwalała mi na wykonanie tego połączenia. Musiałam więc pożyczyć telefon od osoby trzeciej. Zadzwoniłam na infolinię i po kolei wciskałam poszczególne opcje rozmowy. Okazało się, że w chwili obecnej wszyscy konsultanci są zajęci i do wyboru mam czekanie na rozmowę lub prośbę o oddzwonienia. Pomyślałam, że szybciej będzie jeśli poczekam na wolnego konsultanta. Z ręką na zegarku moje czekanie trwało 20 minut. Po tym czasie połączenie zostało zerwane, a ja nie doczekałam się rozmowy. Przez owe 20 minut słuchałam niezwykle irytującej muzyczki Orange. Kiedy usłyszę ją ponownie, pewnie przejdą mi dreszcze. Chciałam załatwić tą sprawę więc nie dawałam za wygraną. Dopiero przy czwartym podejściu udało mi się trafić na wolną linię. Po drugiej stronie powitała mnie konsultantka Orange. Kiedy przedstawiłam jej na czym polega mój problem, pracownica powiedziała że nie jest w stanie mi pomóc. Powiedziała, że gdy ona doładowuje się przez Internet to środki na jej konto wpływają po 15 minutach. Poradziła mi, abym sprawdziła jaka firma obsługuje mój bank jeśli chodzi o płatności internetowe. Może byłoby to do zrobienia, gdyby nie fakt że od jakiegoś czasu szwankuje mi Internet z Orange. Powiedziałam pracownicy, że zawiodłam się na nich na pełnej linii i żałuje, że niedawno podpisałam umowy na telefon i Internet. Orange nie potrafi wywiązać się z umowy i brak Internetu składała na stary typ modelu. Za ich namową wymieniłam modem na nowszej generacji a Internetu jak nie było tak nie ma. Konsultanci na infolinii potrafią jedynie owijać w bawełnę. W dniu dzisiejszym nie uzyskałam żadnej informacji zwrotnej na temat mojego problemu. Po jałowej rozmowie z konsultantką otrzymałam telefon z krótką ankietą na temat jakości usług w Orange. Cieszę się z tego powodu bo przynajmniej miałam okazję powiedzieć firmie co o niej myślę.