Opinia użytkownika: Dawid_272
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Po dzisiejszej wizycie nie mam zastrzeżeń do obsługi klienta ani do wystawionych reklam. Jednakże, mam bardzo poważne zastrzeżenia co do kontroli cen oraz stanu sprzętu umożliwiającego sprawdzenie cen produktów. Chciałem zakupić chusteczki higieniczne(najtańsze), znalazłem cenę oscylującą w kwocie 1zł więc chwyciłem paczkę z pod tejże ceny, sprawdziłem kod kreskowy - był inny niż na "cenówce". Więc to nie był ten produkt, który chciałem nabyć. Obok były ceny oscylujące około 2zł, więc wziąłem tę paczkę, którą trzymałem w dłoni i poszedłem szukać czytnika kodów paskowych. Znalazłem dwa na hali sprzedażowej. Pierwszy był przysłonięty paletą z produktami(chyba cukrem), okazało się, że jest niesprawny (nawet nie pokazuje czerwonej kreski skanującej. Drugi natomiast, już ją pokazywał, i nawet "pikał" sygnalizując zeskanowanie. Ale mimo to nie pokazywał wartości zeskanowanego produktu. Ciągle widniał napis, by zeskanować produkt. Tak więc zdenerwowany poszedłem do kasy, wraz z pozostałymi zakupami, gdyż chusteczki były mi potrzebne to je wziąłem. Po odejściu od kasy i sprawdzeniu paragonu okazało się, że ów najtańsze opakowanie kosztowało mnie bagatela 4,40zł zł. (zamiast widniejącej ceny około 1zł) Dla mnie to jest już naprawdę bardzo duża przesada, wybaczyłbym gdyby na sali działał choć jeden czytnik kodów paskowych. Niestety, nie znalazłem takiego.