Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Pojechałem do salonu Orange w celu zrezygnowania z umowy którą byłem związany od kilku lat z operatorem. Szykowałem się na wielkie namawianie, zatrzymywanie oraz obiecywanie złotych gór jak to mają w zwyczaju pracownicy tej firmy. Jednak po przybyciu na miejsce w środku zobaczyłem jednego pracownika, wnętrze było czyste jak by dopiero po sprzątaniu, odkurzone dywany, starte kurze, poukładane ulotki reklamowe. Po zajęciu miejsca przed młodym mężczyzną w krótkich jasnych włosach opowiedziałem mu o moich zamiarach. On wyglądając na znudzonego i nieprzejętego faktem od razu wydrukował umowę rezygnacji, kazał złożyć dwa podpisy i bez żadnych tłumaczeń pożegnał mnie informując że moja umowa zostanie wypowiedziana za miesiąc. Pierwszy raz spotkałem się z taką obojętnością do klienta szczególnie u pracownika operatora komórkowego. Co do asortymentu był przeciętny a do tego bardzo drogi, nawet przy ogromnym abonamencie ceny aparatów były porównywalne do ceny samego aparatu w sklepie. Jednak przez tyle lat Orange nie nauczyło się niczego nowego.