Opinia użytkownika: elfilka
Dotycząca firmy: Motivi
Treść opinii: Po wejściu do sklepu nie usłyszałam słowa dzień dobry, nawet nikt nie skiną głową. Chodziłam dość długo po sklepie jednak nikt się mną nie zainteresował. Personel zachowywał się bardzo głośno. Pracownicy rzucali do siebie bluzkami, które często spadały na podłogę, po czym robili z nich ekspozycje. W przymierzalni pomimo, że klientka mierzyła ubrania nikogo nie było. Pan, który pracuje w butiku podszedł do jednej z klientek i spytał: Przepraszam, będzie Pani mierzyła tą sukienkę? Jak tak to na ten rozmiar trzeba zwrócić uwagę. Moim zdaniem mało profesjonalne podejście do klienta. Poza tym Pan był niechlujnie ubrany i o zgrozo miał poplamione spodnie. Podczas "zabaw personelu" zgasło światło w całym sklepie i personel dopiero wtedy trochę się uspokoił, ale nadal zero zainteresowanie klientami. Jak dla mnie cały personel (dwie panie i pan) pozostawia wiele do życzenia. Nigdy nie wyszłam ze sklepu Motivi z pustymi rękoma. Tym razem niestety dzięki obsłudze nic mi się nie podobało. Zostawiłam pieniądze w sąsiednich butikach.