Opinia użytkownika: Sharky
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Podczas mojej ostatniej wizyty w tym hipermarkecie miałam niemiłą sytuację. Otóż, oglądałam szklanki na dziale ze szklankami, kieliszkami etc. W oko wpadły mi pewne niewysokie, desingerskie szklaneczki. Kiedy sięgałam po opakowanie, okazało się, że jest ono z jednej strony rozdarte i...szklaneczka wypadła. Na podłogę spadła i roztłukła się w drobny mak. Na szczęście ani mnie ani nikomu nic się nie stało. W alejce obok znajdował się pracownik sklepu. Przywitałam się z panem i powiedziałam, jaka sytuacja miała miejsce. Pan odpowiedział na moje powitanie, i od razu udał się ze mną do miejsca wypadku. Tam przez "szczekaczkę" poprosił kogoś o sprzątnięcie szkła. Zapytałam pana, czy odpowiadam za ten stłuczony towar i czy muszę za niego płacić. Pan odpowiedział, że nie jest to moja wina, a skoro opakowanie było rozdarte...cóż, tak się zdarza. Przeprosiłam pana za incydent i kłopot. Udałam się na dalsze zakupy. Kiedy przechodziłam obok tego działu chwilę później, szkło było już sprzątnięte! Tak szybkiej reakcji w markecie jeszcze nie widziałam!!! Gratuluję i pozdrawiam!!!