Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: GRYCAN
Treść opinii: Podczas pobytu w Trójmieście odwiedziłam lokal Grycan kilka razy. Bardzo przypadły mi do gustu smaki deserów oraz bogata oferta w menu. Jak na produkty markowe ceny też są przystępne, jeśli brać pod uwagę wielkość porcji. Co do samej obsługi, to bywało różnie pod względem szybkości. Kasa jest jedna, a czasem ustawiał się cały sznur klientów, którzy narzekali, że kolejka wolno się posuwa. Sytuację tę dodatkowo pogarszał fakt, że pani przy kasie zadawała każdemu klientowi dodatkowe pytania - czy podać coś do jedzenia (jeśli zamawiał deser "płynny") bądź do picia (jeśli zamawiał np. lody), czy ma kartę uprawniającą do otrzymania gratisowej kawy po określonej liczbie zakupionych produktów, czy wyrobić kartę itd. Osobiście (i z tego co zauważyłam większość innych klientów również) wolę mniej dodatkowych pytań w zamian za szybszą obsługę. Jeśli jednak firma chce mieć takie standardy, to można tę sytuację rozwiązać w jakiś sposób, np. jedna pani kasuje, podaje bilecik klientowi, przystępuje do obsługi kolejnego klienta (a klient który został właśnie obsłużony przy kasie idzie z bilecikiem do osoby, która zajmuje się wydawaniem deserów) - w niektórych przypadkach tak właśnie pracownice robiły (tyle, że bez bilecików, tylko kazały iść do koleżanki), ale nie zawsze. Inne rozwiązanie to podchodzenie do stolików i zbieranie zamówień (bo pracownic było z reguły kilka) albo 2 kasy. Poza tym obsługa jest sympatyczna, przyjaźnie nastawiona do klienta, stara się sprawnie wykonywać swoje obowiązki.