Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Vobis

Treść opinii: Do sklepu Vobis w galerii Kazimierz wstąpiłam z racji tego, że w moim netbooku od momentu zakupu nie było widocznej opcji połączenia się z Internetem poprzez wi-fi pomimo, że ten model urządzenia według opisu z pudełka charakteryzował się taką możliwością. Jako że byłam w podróży opcja łączenia przez wi-fi wydała mi się potrzebna. Pracownik szybko zlokalizował przyczynę tego stanu rzeczy - zainstalowane nieprawidłowe sterowniki do karty wi-fi. Pozyskał też z sieci odpowiedni sterownik i go zainstalował. Jestem bardzo zadowolona z obsługi, ponieważ zależało mi nie na samym rozwiązaniu problemu, ale głównie na pokazaniu mi, jak mam sobie radzić w przyszłości w takim przypadku. Pracownicy moją prośbę spełnili - miałam możliwość siedzieć naprzeciwko ekranu netbooka (dla klientów jest przygotowane krzesło) i oglądać wszystko, co robi pracownik zajmujący się problemem, a także zadawać pytania. Ponadto pracownik wykazał chęć naprawy innych usterek - pytał, czy coś jeszcze nie działa poprawnie. Wykazał się cierpliwością oraz umiejętnością jasnego tłumaczenia, tak że teraz w podobnej sytuacji nie będę musiała iść ponownie do serwisu.