Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Wracałam z Międzyrzeca Podlaskiego pociągiem. Kupiłam bilet na pociąg osobowy relacji Łuków- Terespol, który w Międzyrzecu powinien być o 17.55. Na stacji byłam około 20 minut wcześniej, więc na peronie czekałam na swój pociąg. Dyspozytorka zapowiedziała, że pociąg międzynarodowy relacji Warszawa- Mińsk Białoruski przybędzie z opóźnieniem około 30 minut. Kiedy usłyszałam ten komunikat domyśliłam się, że pociąg którym planowałam jechać również się opóźni bowiem będzie musiał przepuścić pociąg międzynarodowy. Moje przypuszczenia okazały się słuszne i mój pociąg opóźnił się około 15 minut. Takie rzeczy się zdarzają, więc nie byłoby w tym nic strasznego gdyby nie to, że opóźnienie pociągu osobowego nawet nie zostało zapowiedziane. Jest to kompletne ignorowanie pasażerów. Skoro PKP zatrudnia osobę zajmującą się zapowiadaniem pociągów to chyba możemy wymagać zapowiadania opóźnień. Mało tego, jak zwykle czystość pociągu pozostawiała wiele do życzenia. Już przywykłam, że siadając na siedzenie w pociągu muszę najpierw sprawdzić jego czystość. Nie chciałabym się nadziać na rozlany napój czy inne nieczystości. PKP łatwo pobierać coraz większe opłaty za przejazd natomiast trudniej zadbać o standardy na kolei.