Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Kończyły mi się środki na koncie w telefonie. Z racji swojej taryfy Orange Go zawsze doładowuje się kwotą 100 zł. Tego dnia nie miałam przy sobie tyle gotówki, więc postanowiłam po raz pierwszy doładować konto za pośrednictwem Internetu. Wydawało mi się to dziecinnie proste, wystarczyło podać swój numer telefonu, adres mailowy i za pośrednictwem konta internetowego dokonać płatności. Zrobiłam wszystko zgodnie z zaleceniami i do tej pory na moje konto w telefonie nie wpłynęły żadne środki. Płatności dokonałam w piątek kilka minut po godzinie 15. Do dnia dzisiejszego nie ma śladu po moim doładowaniu. Pocieszam się, że być może jest to spowodowane weekendem. Jednak sądziłam, że doładowanie przez Internet następuje błyskawicznie. Nie wiedziałam że na środki będę musiała czekać trzy dni. W tej chwili nie mam na koncie ani złotówki. Jeśli weekend opóźnia doładowanie konta to na stronie Orange powinna być na ten temat informacja. Moim zdaniem jest to wprowadzanie klientów w błąd. Przez to niedomówienie zostałam w pewien sposób uziemiona. Z pewnością moje kolejne doładowania będę robiła w sposób tradycyjny.