Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Tym razem wizyta w Carrefour okazała się niemiłym doświadczeniem jeżeli chodzi o jakość obsługi. Wybrałem się po drobną zabawkę dla dziecka. Chodziło o zabawkę Pet Shop. Wybrałem produkt, przy którym widniała cena 24,99 zł. Po podejściu do kasy okazało się, że po zeskanowaniu widnieje cena do zapłaty 26,99 zł. Powiedziałem Pani, która obsługiwała kasę fiskalną, że cena przy produkcie jest 24,99 zł. Kasjerka w ogóle nie zareagowała, tak jakby mnie nie słyszała. Zapytałem więc Panią na kasie "czy Pani nie reaguje na to jak zwraca się uwagę dotyczącą złej ceny przy produkcie?", kasjerka powiedziała, że nie. Stwierdziła, że to nie jest jej działka oraz to, że jest tylko odpowiedzialna za obsługę kasy. Nie dostałem żadnych informacji od kasjerki co mam dalej zrobić. Muszę niestety dodać jeszcze, że to nie jest pierwsza taka sytuacja w tym sklepie.