Opinia użytkownika: Magdalena_12
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Do sklepu wybraliśmy się z mężem na zakupy. Sklep czynny jest do godziny 21. My weszliśmy do sklepu o 20.30. Szybko wybraliśmy odpowiedni towar i udaliśmy się do kasy. W tym czasie czynne były dwie kasy. Kiedy stanęliśmy na końcu kolejki przy jednej kasie z drugiej wyszła pracownica. Poinformowała klientów że zaraz wraca. Klienci zostali więc. Po ok. 5 minutach jeden z klientów zapytał pracownika który akurat sprzątał kiedy wróci kasjerka do kasy przy której on stoi. Dowiedział się wtedy że nikt nie przyjdzie do tej kasy bo jest już 20.50 i osoba z kasy ma inne zajęcia. Klient się bardzo zirytował. Swoją złość wyładował na kasjerce która jako jedyna obsługiwała klientów. Przy kasie z której wyszła pracownica stała też kobieta w zaawansowanej ciąży. Kiedy okazało się że kasjerka nie wróci i ciężarna kobieta się zdenerwowała. W efekcie staliśmy w kolejce ponad 20 minut. Ze sklepu wyszłam po godz. 21. Jak widać klient się w tym sklepie nie liczy. Pracownicy robią co chcą, bez względu na kolejki przy kasie. Zachęcić do kolejnej wizyty mogą niskie ceny i spory wybór produktów. Zdecydowanie czas obsługi może odstraszyć.