Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Jakiś czas temu sieć Tesco postanowiła wyremontować swoje markety. Niektóre z nich zamknięte były nawet 2 tygodnie. Muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem nowej jakości Tesco. Po dokonanych remontach zmienił się nie tylko wygląd zewnętrzny czy wewnętrzny budynku, który jest bardzo przyjazny i schludny. Odnoszę wrażenie, że firma postanowiła się rozwinąć pod kątem Obsługi Klienta. Bardzo mile zaskoczona byłam gdy stałam wśród różnych detergentów i nie mogąc się zdecydować na określony środek podeszła do mnie Pani (pracownica Tesco) i zapytała czy potrzebuję pomocy. Również w odwiedzając inne działy można prosić o pomoc, a Panie z uśmiechem na ustach zawsze chętnie pomogą czy odpowiedzą na pytanie. Podobnie było w przypadku gdy postanowiłam sama skasować zakupy w kasie samoobsługowej. Odświeżone Tesco jest już kilka miesięcy i bardzo miło jest już przez kilka miesięcy doświadczać pro-klienckie zachowania pracowników w tak dużym molochu gdy nie rzadko brakuje ich w małych lokalach.