Opinia użytkownika: Benia
Dotycząca firmy: Auchan
Treść opinii: Do hipermarketu weszłam w poszukiwaniu balonów. Wejście było czyste. Wózki ułożone nienagannie. W okół nie spostrzegłam żadnych zabrudzeń. Balony to produkt dość rzadko przeze mnie kupowany, więc nie wiedziałam na jakim dziale mam go poszukiwać. Dość szybko znalazłam pracownice, której zapytałam, gdzie mogę znaleźć balony. Ta potraktowała mnie dość nieuprzejmie. Obruszyła się, jakbym przerwała jej w bardzo ważnej czynności i nieuprzejmym tonem poinformowała mnie, że nie wie, gdzie są balony i że może znajdę je na dziale z zabawkami. Nie do końca wiedziałam, gdzie taki dział się znajduje, więc zapytałam pani, która równie nieuprzejmie poinformowała mnie. Udałam się na odpowiedni dział. I tu wszystko wyglądało prawidłowo. Balonów jednak nie znalazłam. Spostrzegłam inną pracownice, której zapytałam się o poszukiwany produkt. Pani była bardzo uprzejma, wskazała mi dokładne miejsce i wytłumaczyła co leży obok. Poinformowała również, że w razie problemów ze znalezieniem służy dalszą pomocą. Dość szybko znalazłam balony. Wzięłam takie, które potrzebowałam i udałam się do kasy. Przede mną stała jedna osoba. Nie czekałam nawet minuty kiedy kasjerka przywitała mnie. Szybko podliczyła wartość moich zakupów. Podałam jej pieniądze a ta wydała resztę. Miło się pożegnała.