Opinia użytkownika: Alicja_347
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Za każdym razem wchodząc do tego sklepu sieci Deichmann, jestem lekko mówiąc 'napastowana' przez personel. Ledwo zdążę postawić stopę za próg salonu, dopada mnie któraś z Pań krzycząc: 'Dzień dobry!!!' Odpowiadając grzecznie udaje się w strone regałów, w celu obejrzenia lub/i przymierzenia interesującego mnie modelu obuwia, zaraz zaczepia mnie druga Pani, z zapytaniem "Czy w czym pomóc? Poszukać jakiegoś rozmiarku?". Ok, wszystko rozumiem, znam model obsługi w takich sklepach, ale czy musi się to dziać w takim tempie? Rozumiem, iż może być dużo osób na salonie i Panie tracą rachubę, kogo już pytały a kogo nie, ale nie widzę potrzeby pytania mnie o to samo kilka razy na minutę. Zawsze można podzielić się obowiązkami i gdyby np. robiła to jedna Pani, wiedziałaby, któremu klientowi proponowała już pomoc, a który ewentualnie jeszcze jej potrzebuje. Nie widzę sensu w wiecznym nagabywaniu klientów. To skutecznie zniechęca do postawienia choć koniuszka stopy w tym salonie.