Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: VOX Meble

Treść opinii: Dojazd nie był łatwy. Salon z ulicy jest słabo oznaczony, są za małe napisy na budynku. Jest duża tablica ustawiona z napisem "do wynajęcia". Wjazd na parking nie jest oznaczony np. napisem "dla klientów salonu VOX". Wjechałem na parking wjazdem oznaczonym napisem "teren prywatny". Jak wyjeżdżałem to brama była już zamknięta i musiałem wyjechać innym wyjazdem. Parking nie jest sprawny technicznie. Jest popękany beton i małe dziury. Na drzwiach wejściowych były widoczne godziny otwarcia salonu. Meble VOX były dobrze poukładane. Wszystkie produkty były prawidłowo oznaczone ceną. Pierwsze wrażenie było pozytywne. Dodatki do mebli były również atrakcyjnie wyeksponowane. W salonie znajdowały się tylko meble VOX. Pracownik, który mnie obsługiwał posiadał widoczny identyfikator, natomiast pracownik, który wspomagał obsługującego mnie pracownika nie posiadał identyfikatora. Pracownik, który mnie obsługiwał był ubrany w czarną koszulkę z krótkim rękawem z logo VOX. Drugi pracownik, który znajdował się w salonie nie posiadł stroju firmowego, był ubrany w koszulkę na ramiączkach. Przy wszystkich biurkach były dostawione fotele. Wchodząc byłem bardzo mile zaskoczony. Jeszcze nie zdarzyło mi się aby co ledwo przekroczyć próg drzwi usłyszeć od pracownika tak miłe powitanie. Pani Emilka widząc jak wchodzę od razu spojrzała się na mnie, uśmiechnęła się i bardzo ładnie powiedziała "dzień dobry". Po około dwóch minutach Pani Emilka podeszła do mnie. Pracownik podszedł do mnie i zapytał czy w czymś może mi pomóc. Pytania, które zadał mi pracownik : Dla kogo są meble, dla chłopaka czy dziewczyny ?. Jaki kolor tapicerki mógłby być ?. Jakie dodatki chciałbym dokupić do zestawu mebli ?. Korzyści, które wymienił pracownik: meble są bardzo trwałe, przy tych meblach dzieci dorastają. Pracownik wspomniał o usłudze montażu, ale dopiero wtedy kiedy o to zapytałem. Koszt montażu, który został mi podany to 6 % wartości zakupionych mebli. Pracownicy nawet proponowały swoją pomoc w montażu. Pracownik poinformował mnie o usłudze transportu, ale w momencie kiedy o to poprosiłem. Koszt transportu, który został mi podany to 40 zł. Pracownik wspomniał o możliwości wniesienia mebli do mieszkania bez dodatkowych opłat. W momencie kiedy powiedziałem, że meble są drogie, pracownik powiedział, że przy takiej kwocie zakupu jest możliwość uzyskania rabatu nawet do 3,5 %. Sam zapytałem o możliwość zakupu na raty. Otrzymałem tylko informację, że jest taka możliwość ale do końca pracownicy nie wiedzieli przez jaką firmę można na raty zakupić oraz jak zrobić symulację kredytową. Swoją niewiedzę argumentowały tym, że są świeżymi pracownikami i dopiero się uczą. Pracownicy zaproponowali mi wysłanie na maila informacji na temat zakupu na raty, zgodziłem się. Był moment kiedy pracownik zaproponował mi spisanie zamówienia, ale powiedziałem, że jeżeli nie wiem jeszcze jakie są warunki zakupu na raty oraz ile dostanę rabatu, zrezygnował z tego. Można by powiedzieć, że wstępna wycena była. Na moją prośbę pracownik przyniósł kalkulator i na nim pododawał wszystkie ceny poszczególnych artykułów oraz na koniec podał mi wartość wszystkich elementów. Po zapytaniu przeze mnie o możliwości zakupu na raty, otrzymałem tylko informację, że jest taka możliwość. Pracownik nie udzielił mi niezbędnych informacji abym mógł podjąć decyzję o zakupie na raty. Upust, który został mi zaproponowany to do 3,5 %. Pracownik sam wręczył mi katalog "Meble VOX 2012". Pracownik był bardzo zaangażowany w rozmowę ze mną. Był tylko jeden moment kiedy zadzwonił telefon i na chwilę mnie opuścił, ale po chwili zaraz wrócił z powrotem i kontynuował rozmowę. Pomimo tego, że pracownicy nie posiadali dużej wiedzy na temat prezentowanych produktów (dopiero co się uczą), wygląd, jakość (pomijając cenę)raczej zachęciłby mnie do zakupu. Pozytywne uwagi odnośnie wyglądu sklepu i zachowania pracowników: produkty ładnie wyeksponowane, dodatki do mebli również dobrze poukładane, wszystkie towary posiadały cenę, pracownicy bardzo uprzejmi i bardzo mili (uważam, że każdy pracodawca chciałby mieć tak bardzo zaangażowanych ludzi w swoim zakładzie pracy, wobec klienta super postawa). Negatywne uwagi dotyczące przeprowadzonej wizyty w salonie: dojazd do salonu, oznakowanie salonu ,parking (uszkodzona nawierzchnia).