Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: Auchan
Treść opinii: Będąc na zakupach w Auchanie kupiłam kilka drobiazgów i chcąc uprościć życie sobie i przyspieszyć pracę pracownikom udałam się do kas samoobsługowych. Do kas była kolejka, zupełnie nie zorganizowana, podeszłam i nie wiedziałam, czy kolejka czeka do kasy, czy też są to ludzie czekający w tym miejscu. W końcu stanęłam przy kasie. Obsługa tego urządzenia powinna być prosta i intuicyjna, jednak nie była. Na początek kasa zablokowała się, ponieważ chciała, abym zeskanowała kartę Auchan a ja od razu przystąpiłam do kasowania towaru. W innych kasach samoobsługowych tak się właśnie postępowało, albo kasowanie towaru od razu, albo karty. No ale dobrze mój błąd. Skasowałam dwa produkty i chciałam zapłacić. Tutaj też natrafiłam na problem. Z jakiegoś powodu czytnik karty nie reagował na moje przejechanie kartą. Po prostu przez długi czas nic się nie działo. Pracownica była zajęta innymi klientem pozostało czekać. Nagle kasa sama z siebie obudziła się i zaproponowała mi ponowne dokończenie transakcji i zapłacenie. Tym razem nie było problemu, transakcja została zatwierdzona. Kasa wydała mi paragon, potwierdzenie z POS o nieudanej transakcji i potwierdzenie z POS o udanej transakcji. Wkoło kasy był lekki nieład, na podłodze trochę śmieci. Fajnie zorganizowane jest pakowanie towarów, zamiast do pojemnika pakuje się je wprost do reklamówek.