Opinia użytkownika: Beata_735
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Odddział Banku zgodny ze standardami firmy. Informacje nt. godzin otwarcia, nr oddziału podany w widocznym miejscu na drzwiach. W środku było czysto i schludnie, panowała cisza. Personel ubrany prawidłowo. Pracownicy pracowali w ciszy, aby inni klienci nie wiedzieli o czym jest rozmowa. Miejsca siedzące na oczekiwanie w kolejce. Czysto i schludnie, bez zbędnych przedmiotów. Jeden z pracowników od razu zareagował na moje przyjście i zapytał w czym może pomóc. Pracownicy mieli czysto w miejscu pracy. Wiedza pracownika nt. zakładania i otwierania konta była duża, pracownik udzielił wyczerpujących infromacji, był bardzo kompetentny, wyprzedzał moje pytania, odpowiadał bardzo rzeczowo i na temat. Czas zakładania konta był odpowiedni do sytuacji. Otrzymane materiały były uporządkowane i każdy dokument został przedstawiony oraz wyjaśniony w jakim celu go otrzymuję. Dokumenty były profesjonalnie zapakowane do teczki. Ogólne wrażenia z wizyty są bardzo pozytywne.