Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Bardzo źle zorganizowana sprzedaż biletów na dworcu centralnym w Warszawie. Zakup biletu na podróż zajął mi prawie 2 godziny. Na początku starałam się dokonać zakupu pożądanego biletu w kasie na dole. Po odstaniu około 15 minut, Pani w kasie poinformowała, że zamyka kasę i pokierowała kolejkę oczekujących do kas na piętrze. Tam ustawiliśmy się w kolejne kolejki (na kilka naście kas tylko kilka było czynnych). Po około 45 minutach stania w kolejce nadeszła moja kolej zakupu biletu. W kasach, nad któymi widniał napis "Bilety międzynarodowe i krajowe" dowiedziałam się, że nie zakupię tu biletu krajowego i zostałam przekierowana do kolejnej kolejki, w której odstałam kolejne 40 kilka minut. Tu zostałam obsłużona przez sympatyczną i ludzką kasjerkę, i wreszcie mogłam się udać w drogę.